Alla inlägg den 24 november 2018

Av ulvinnan - 24 november 2018 02:23

Enklare Ja/nej svar per styck...30 kr


Mer utbredda svar på frågor per styck 45 kronor


Allmän tarotläggning kärlek,ekonomi mm...80 kronor



Årsläggning med viss inriktning 150


det finns fler alternativ men det kommer efterhand vi börjar här.

Av ulvinnan - 24 november 2018 01:33

Jag gör nu mitt första inlägg här....Jag är en optimist ut i fingerspetsarna..men har man en dålig start i livet så är det lätt att hamna snett i tillvaron..här kommer min kamp mot ett värdigt liv att äga rum..jag kommer hjälpa er med tarotlekensbetydelse..och i vissa fall kan jag hjälpa er med frågor om kärlek då jag jobbat som medialrådgivare i många år...då får ni swisha mig en slant..beroende på vad ni vill veta och hur långt fram ni vill ha svar..jag kommer ge er lärdom i poesi och ni kan beställa fina och personliga dikter till era vänner...kärleksdikt till någon speciell eller bara en dikt av uppskattning prislistor fås..eller sår på den sidan ni är intresserad av...så detta är det första inlägget mer kommer

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards