Alla inlägg den 10 januari 2019

Av ulvinnan - 10 januari 2019 00:49

Jag kan inte påstå att jag sovit något,inte ens lite och då vi varit ganska så utan ekonomi senaste tiden så har vi inte heller fyllt våra magar..och det resulterar i sin tur i att jag lider brist på vitaminer.

Och när jag har brist på vitaminer så får jag blåsor på tungan.

Det är inte något man önskar någon annan precis.

Vi har lagt in lite annonser nu på loppis sidor på facebook...och väntar med förtjusning på att någon skall vilja köpa sakerna.

Jag sitter nu och väntarpå att börja arbeta..jag känner mig ibland lyckligt lottad som har fått gåvan,gåvan att kunna hjälpa människor vidare när dom fastnat i svårigheter..jag kan lova er att logga in på linjen och det ringer så finns det ingen som blir lyckligare än jag..så nu börjar snart mitt pass...




             

                                                  
       

Ovido - Quiz & Flashcards